Välkommen :)

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

allt för dig - ny novell

Av ronja & lovisa - 16 juli 2011 00:00

Hejsan. Allt för dig ska handla om en 17årig tjej som heter Jenna. Hennes största idol är barndomsvännen Justin Bieber. För 17år sedan så var Jennas och Justins mammor bästa kompisar. Dom blev gravida ungefär samtidigt, och 9månader senara föddes Jenna och Justin. När Jenna blev lite äldre, insåg hon att hon tyckte om Justin riktigt mycket. Patricia (Pattie), Justins mamma, började lägga upp video på Justin när han sjöng. Några år senare ville Usher träffa honom, och han blev superkänd. Justin och hans mamma flyttade till Los Angels, bortifrån Jenna. Detta är hennes berättelse om hennes uppochnervända liv efter att Justin lämnat henne.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronja & lovisa - 13 augusti 2011 14:44

Hej. Jag kan inte blogg mer än detta lilla inlägg för att jag ska upp och läsa min bok. :) Återkommer snarast!   puss<3  ...

Av ronja & lovisa - 12 augusti 2011 13:31

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen, det är jag! D Kanske bloggar lite då och då, inte just idag, för jag ska vara i stan i typ 8-9 timmar.   OCH VET NI VAD, JAG HAR ÄVEN BLIVIT ETT JEDWARD-FAN. Dom är söta. Kommentera och dela ...

Av ronja & lovisa - 20 juli 2011 21:50

Okej, belibers. Nu är det så att jag har blivit admin på en Justin Bieber sida, så det skulle vara super om nu gillade sidan! :)   Klicka HÄR för att komma till sidan. Tack. Den 8:de delen kanske kommer upp idag. Det beror hur det blir. :)   ...

Av ronja & lovisa - 19 juli 2011 04:40

Hejsan. Jag måste tyvär ta en liten blogg pause. Det är inte så att den tar flera dagar, men jag hoppas ni förstår. Jag har bara vänt på dygnet, jag menar vilken ungdom gör inte det när dom har lov & är lediga? Jag ska bara föröka att vända tillbaka ...

Av ronja & lovisa - 18 juli 2011 00:14

 Efter någon minut kom han tillbaka med en tårta i handen. Han tog alltså det här på största allvar.   - Grattis till oss älskling! -- Justins perspektiv :   Allt var egentligen speleri. Eller, ja jag älskar ju Jenna, men gifteriet var et...

Presentation


Vi är två tjejer som är helt gaaalna i Justin Bieber! Läs våran novell - allt för dig!
Puss&Kram Ronja&Lovisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards