Välkommen :)

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

allt för dig - del 2. I miss you hommie!

Av ronja & lovisa - 16 juli 2011 12:22

- Haha, du ser sjukt rolig ut! sa jag och båda brast i skratt. Vi skrattade så tårarna rann, jag menar, Justin är ju en helt vanlig kille. Som jag iochförsig älskar.


Kan ni fatta att han kommer ihåg mig?

--
Jag klickade snabbt in på 'Skicka medelande' och började skriva. 
' Hej Justin. Ja det är jag, Jenna, din bästis. ;) Varför har du inte hört av dig? Kram Jenna.'
Efter någon minut fick jag svar.
'Jenna! Omg, förlåt mig, du får inte tro att jag glömt bort dig, bästavän! Eller, om vi fortfarande är det? :) x Justin.'
Snabbt började jag skriva.
'Justin... det skulle vara underbart om du kallade mig det. Ses vi på onsdag? :) Kram.'
Justin skrev såhär tillbaka.
'Babe, vill du vara min OLLG? ♥'
Justins perspektiv :

Jag kan inte fatta att jag äntligen har hittat min gamla bästis - Jenna! Om jag inte hade varit inloggad just då, så skulle jag aldrig sett vad hon har skrivt. Jag tror inte att det har gått en dag utan att jag har tänkt på henne. Ibland undrade jag om hon änns mins mig, så jag bestämde mig att inte höra ifrån mig. Ja jag vet att det är korkat, men när jag lämnade henne kändes det som om jag lämnade en del av mig själv hos henne. Den delen fick jag tillbaka när hon skrev att det värkligen var hon. 
Ett nytt medelnade.

'Justin... det skulle vara underbart om du kallade mig det. Ses vi på onsdag? :) Kram.' Hon vill att jag ska kalla henne bästis. Jag skrev tillbaka så snabbt jag kunde.

'Babe, vill du vara min OLLG? ♥'

*Skickat*

Tänk om hon misstog det, så jag började på ett nytt medelande.

'På scenen menar jag. ;)'


Jennas perspektiv :




 



Om jag vill vara hans One Less Lonely Girl? Hur menar han då? Typ, på scenen? Jag fick mitt svar.

'På scenen menar jag. ;)'

Haha, ja det är klart, var har ju liksom inte träffats på 8år, så han kan ju inte mena det andra sättet.


- Vafan, Jenna sitt inte bara där? SKRIV!

- Okej Elisia, lugna ner dej, sa jag och skrattade. Hon kollade surt på mig.

- Min bästis har chansen att stå på scen med Justin Hetingen Bieber, och hon vill att jag ska lungna ner mig? Huh, hur låter det tycker du?

- Okej, okej, sa jag och började skriva.

'Justin, det skulle vara min största dröm... efter att få träffa dig. Egentligen så ser jag inte dig som min bästis.' Jag klickade på skicka-knappen.

'Vad menar du? Vill du inte vara det med mig? :'('

Ojdå, han missförstog mig.

'Det är klart jag vill. Men jag ser dig mer som min största idol. Och förebild! ♥'

'Ehhm, jaha. Men man kan väll vara bästis med sin förebild? Du var ju min.♥'


- Awee, hörde jag bokom mig. 

- Awee på dig med, sa jag och skrattade år min bästis.

- 'Jag är såååå här kär i min bästakompis Justin. Han är sååå söt!' sa hon och försökte härma min röst. Jag slog henne löst på armen och båda började skratta.

'Awe, allvar? Asgulligt ju! Jag saknar dig homiee! ♥'

'Allvar! Jag saknar dig mer barbie! Haha, kommer du ihåg när du skulle sminka mig, och hur din mamma skällde ut dig?''

' Mins det som om det vore igår homiiiie♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥' Okej, ja det är överdrivet med hjärtan, men det var Elisia som skrev det. Hon tyckte det var extremt kul, jag också. Men det blev ännu roligare när Justin svarade.

' AWE, ÄR DU KÄR I MIG? :D so are i... ♥♥♥'


- Awe, Jenna han är kär i dig.

- Nawhiie, min homie är lite kär i mig. Ska vi leka med honom?

- Bara du inte sårar honom, sa hon och log försiktigt.

Men inerst inne blev jag hur glad som hellst, och mina känslor för honom började krypa fram.


Justins perspektiv :


Jag menar vad jag skrev, även om jag inte träffat henne på 8år så visste jag att jag fortfarande älskade henne. Det är också en utav anledningarna att jag inte hade hört av mig. Jag var kär. Jag har alltid varit kär.


'Ja, jag är kär i dig. :$ ♥'

Allvarligt? Jag kände hur mitt hjärta bankade hådare när jag läste det, om och om och om igen. Visst, jag har ihop det lite med Selena nu, men det känns som om hon bara utnyttjar mig, och det känns inte bra...


--


Oki, den andra delen ute. Annars brukar jag inte blogga såhär mycket, men jag känner att jag behöver det. :D

Puss Ronja.


Ps. Som det står i presentationen 'puss&kram ronja&lovisa', så är det så att jag är 'puss' och hon är 'kram'. Det är egentligen bara en kul grej. Så istället så skulle vi kunna skriva 'puss' eller 'kram' beroende på vem det är som har skrivit? Låter väll bra?


Ps. Igen. Jag älskar smilisarna i denna textstilen! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronja & lovisa - 13 augusti 2011 14:44

Hej. Jag kan inte blogg mer än detta lilla inlägg för att jag ska upp och läsa min bok. :) Återkommer snarast!   puss<3  ...

Av ronja & lovisa - 12 augusti 2011 13:31

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen, det är jag! D Kanske bloggar lite då och då, inte just idag, för jag ska vara i stan i typ 8-9 timmar.   OCH VET NI VAD, JAG HAR ÄVEN BLIVIT ETT JEDWARD-FAN. Dom är söta. Kommentera och dela ...

Av ronja & lovisa - 20 juli 2011 21:50

Okej, belibers. Nu är det så att jag har blivit admin på en Justin Bieber sida, så det skulle vara super om nu gillade sidan! :)   Klicka HÄR för att komma till sidan. Tack. Den 8:de delen kanske kommer upp idag. Det beror hur det blir. :)   ...

Av ronja & lovisa - 19 juli 2011 04:40

Hejsan. Jag måste tyvär ta en liten blogg pause. Det är inte så att den tar flera dagar, men jag hoppas ni förstår. Jag har bara vänt på dygnet, jag menar vilken ungdom gör inte det när dom har lov & är lediga? Jag ska bara föröka att vända tillbaka ...

Av ronja & lovisa - 18 juli 2011 00:14

 Efter någon minut kom han tillbaka med en tårta i handen. Han tog alltså det här på största allvar.   - Grattis till oss älskling! -- Justins perspektiv :   Allt var egentligen speleri. Eller, ja jag älskar ju Jenna, men gifteriet var et...

Presentation


Vi är två tjejer som är helt gaaalna i Justin Bieber! Läs våran novell - allt för dig!
Puss&Kram Ronja&Lovisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards