Välkommen :)

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

allt för dig - del 1. Breath Elisia!

Av ronja & lovisa - 16 juli 2011 10:09


  

  

1. Jennas outfit 2. Justin&Jenna på sjukhuset, nyfödda.

 

Jennas perspektiv: Dagen innan Justin flyttade.

 

Telefonen ringde. Mamma gick och svarade, och kom efter en stund och sa att det var till mig.


- Ja? Det är Jenna.

- Heeeeej, Jenna! Det är jag.

- Justin? Hej!

- Mamma undrar om du vill komma över, vi ska äta spagetti och köttfärsås!

- Ska bara fråga.

- Okej.


- MAMMMMA? KAN JAG GÅ ÖVER TILL JUSTIN?

- Ja visst kan du det. Äter du där?

- Ja mamma.

- Okej, men gå över du!

- Tack.


- Justin jag kommer nu på en gång, hejdå, sa jag och la på.


En stund senare satt jag inne i Justins rum, på hans säng.


- Jenna. Jag kommer sakna dig!

- Justin, jag vill inte att du ska åka, du är min bästis.

- Jag vill inte heller åka, men detta är vad jag vill. Jag vill bli en stor popstjärna. Vi kommer träffas innan dess, det lovar jag.


Jag log, Justin är så himmla söt. Jag fick fjärilar i magen. Jag hade aldrig fått det för en kille innan, bara när jag åkte berg-och dalbana.


- Och vi kan skicka brev till varandra, utbrast han glatt.

- Vilken bra ide, sa jag och log.

- Jenna, jag älskar dig.

- Jag älskar dig också Justin.

Vi kramade om varandra, sedan gick allt så snabbt att jag inte riktigt hängde med. Dagen efter ringde Justin till mig, från sin mammas mobil, och satt att han är på väg till flygplatsen. Jag fick inte änns säga hejdå.


Fortfarande Jennas perspektiv : Nuet.

 

- Jenna, skrek Elisia. Kom och kollade vad jag hittade.


Jag gick fram till min bästavän som satt vid datorn och kollade runt.

Längst upp på sidan stod det : Justin Bieber på konsär i ATL, Stratford.

 

- OMB, Jenna vet du vad det betyder?

-  Nej, jag har ingen blekaste aning, sa jag sarkastisk, men log över tanken att få träffa Justin igen. På onsdag har det gått exakt 8år sedan vi träffades sist, när han lämnade mig. Han hade aldrig skickat ett brev, och jag hade väntat under dessa 8år av ett tecken på att fortfarande mins mig. Jag hade till och med skrivit på twitter till honom, men han hade inte svarat där heller. Jag antar att han inte kommer ihåg mig. Men om han träffar mig igen så kanske, kanske, han kommer ihåg mig.


- Vi ska dit, med vip-pass och allt. Biljetterna släpps redan inatt!

- Jag kan stanna uppe och beställa, men du kanske ska fråga dina föräldrar, jag vet ju redan att jag får för mina, det har dom sagt, sa jag.

- Jo, jag ringer mamma, hon är lättast att övertala! sa Elisia stolt och gick iväg.


Som om det var något att skryta om. Jag har varit bästa kompis med Justin Bieber, och DET var något att skryta om.


- Det gick bra, sa Elisia glatt.

- Vad bra, för biljetterna har precis släppts, och jag har redan beaställt, skrek jag. WWIHO, vi ska på Justin Biebers konsär. Nanana.

- Haha, Jenna lungna ner dig. Jag skrattade åt henne.


Jag satte mig vid datorn och loggade in på twitter. ''@justinbieber jag har saknat dig en massa. hoppas vi träffas på onsdag. då var det exakt 8år sedan vi skiljdes åt och nu kanske vi återförenas!'' skrev jag. Och som vanligt så får jag inget... Vänta? Någon har skickat ett medelande till mig på hotmail. ''@justinbieber följer nu dig på twitter.'' Ni ska bara veta hur glad jag blev! När jag kollade på twitter såg jag att han hade skrivt något... ''@jennaiiie, är det värkligen du? jag har letat ÖVERALLT efter dig. skicka ett medelande till mig om det värkligen är du!''


- Vad är det med dig? frågade Elisia och skrattade åt mig.

- H-han har.. skri-ivit till mig, stammade jag fram.

- Vem är han? frågade hon fundersamt och flyttade sig sakta mot datorn..

- Oh My Fucking Bieber, JUSTIN HAR SKRIVIT TILL MIG!

- Omg, omg, omg, ANDAS ELISIA, sa Elisia till sig själv.

- Haha, du ser sjukt rolig ut! sa jag och båda brast i skratt. Vi skrattade så tårarna rann, jag menar, Justin är ju en helt vanlig kille. Som jag iochförsig älskar.


Kan ni fatta att han kommer ihåg mig?

 

--

 

Ja, detta var då första delen, men det kommer mer, det kan ni ge er på!


Puss Ronja♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronja & lovisa - 13 augusti 2011 14:44

Hej. Jag kan inte blogg mer än detta lilla inlägg för att jag ska upp och läsa min bok. :) Återkommer snarast!   puss<3  ...

Av ronja & lovisa - 12 augusti 2011 13:31

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen, det är jag! D Kanske bloggar lite då och då, inte just idag, för jag ska vara i stan i typ 8-9 timmar.   OCH VET NI VAD, JAG HAR ÄVEN BLIVIT ETT JEDWARD-FAN. Dom är söta. Kommentera och dela ...

Av ronja & lovisa - 20 juli 2011 21:50

Okej, belibers. Nu är det så att jag har blivit admin på en Justin Bieber sida, så det skulle vara super om nu gillade sidan! :)   Klicka HÄR för att komma till sidan. Tack. Den 8:de delen kanske kommer upp idag. Det beror hur det blir. :)   ...

Av ronja & lovisa - 19 juli 2011 04:40

Hejsan. Jag måste tyvär ta en liten blogg pause. Det är inte så att den tar flera dagar, men jag hoppas ni förstår. Jag har bara vänt på dygnet, jag menar vilken ungdom gör inte det när dom har lov & är lediga? Jag ska bara föröka att vända tillbaka ...

Av ronja & lovisa - 18 juli 2011 00:14

 Efter någon minut kom han tillbaka med en tårta i handen. Han tog alltså det här på största allvar.   - Grattis till oss älskling! -- Justins perspektiv :   Allt var egentligen speleri. Eller, ja jag älskar ju Jenna, men gifteriet var et...

Presentation


Vi är två tjejer som är helt gaaalna i Justin Bieber! Läs våran novell - allt för dig!
Puss&Kram Ronja&Lovisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards