Välkommen :)

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

allt för dig - del 3. You lied!

Av ronja & lovisa - 16 juli 2011 13:16

'Ja, jag är kär i dig. :$ ♥'

Allvarligt? Jag kände hur mitt hjärta bankade hådare när jag läste det, om och om och om igen. Visst, jag har ihop det lite med Selena nu, men det känns som om hon bara utnyttjar mig, och det känns inte bra..


--


     


1 & 2 Bilderna Jenna såg.


Fortfarande Justins perspektiv :


'Du skojar inte med mig då? :) ♥' *Skickat*

Medan jag satt och väntade på ett svar så plingade min mobil till. Jag hade fått ett sms... Av Selena.

'Hej. Du, vi måste prata. Nu, jag är utanför. Kan du släppa in mig?'

VA? Var Selena här nu? OOPS, hon får inte se mina medelande till Jenna!

Jag gick ner och öppnade dörren till Selena. Vi gick till mitt rum och jag såg att jag hade fått ett medelande på twitter.


- Slka du inte kolla? Det kanske är viktigt? frågade Selena.

- Nä, jag har ingen lust att sitta vid datorn just nu.

- Då kollar jag då.


Åhnej. Hon får inte se medelandena, och jag kunde ju inte säga något eftersom hon skulle bli bitchig då. När hon inte är ute där en massa folk kan se henne, så vips, blir hon en bitch. (FÖRLÅT SELENAFANS!) Jag orkar inte bry mig längre. Hon gick bort till min laptop och klickade upp medelandet. Nu kommer det. Selenas ilska.


- Det var från Usher, sa hon. Det står att ni ska repa imorgon till konsären i Stratford, jo just det. Det var ju därför jag kom hit. Jag skulle fråga om jag kunde följa med dit? Jag kanske kan få vara din OLLG? sa hon och blinkade med ena ögat. Jag suckade.

- Du, Selena. Detta kommer inte fungera. Vi kan inte vara tillsammans, vi är på två helt olika ställen i 4 månader. Det förstår du väll själv att det inte kommer fungera. Förestan ska jag träffa några där..

- Jaha, sa hon bitchigt. Vilka då?

- Jenna... typ.

- Vem fan är Jenna?

- Hon är min bardomsbästis, och du ska inte hindra mig, för jag ska träffa henne. Hon ska vara min OLLG.

- VAFAN JUSTIN? Väljer du henne före mig får du fan skylla dig själv.

- Selena, det är över. Jag vill aldrig mer se dig,

- Justin... sa hon och hon fick tårar i ögonen. Jag är ledsen...

- Nej det är du inte? Du spelar bara.

- Jo, det gör jag, sa hon med sin bitchiga röst igen. Du vet att jag bara har utnyttjat dig, Justin? Du är som en lillebror för mig, inget mer. Jag sa att jag älskade dig och du gick på det!

- SELENA, GE DIG VAFAN? JAG. VILL. ALDRIG. MER. SE. DIG, sa jag och drog ut henne ur mitt rum och stängde dörren. Mitt liv är ett rent helvette.


Jennas perspektiv :


Jag kan inte fatta det? Varför säger han att han älskar mig när han är tillsammans med Selena Gomez? Jag hade inte varit inne på datorn ett innan, bara för att jag fick dataförbjud. Plus att det är sommarlov, så man får ju inte reda på skvaller genom skolan. Så nu när jag var inne så kollade jag på Selenas twittersida. Jag år, var, ett stort fan av henne. Tills jg såg bilderna på henne & Justin som ett fan hade skickat till henne. NÄR DOM KYSSTES! Jag blev jävligt arg, så jag tog en posters på Selena som jag hade på min vägg, och rev den i bitar. Sen loggade jag inte på twitter.

'Jag kan fatta att jag trode på din ord, din jävel. JAG HATAR DIG!'

Sen skrev jag ett medelande till Justin.

'Hey, du din.... Asså, du behöver ju inte ljuga för mig? Eller ljuga och ljuga, men säga saker du inte menar? FAN!'

Jag väntade lite, kollade hur mycket klockan var och den var redan 1. Elisia hade redan gått hem för en halvtimme sedan.

'Jenna? Vadå, jag förstår inte? Snälla prata med mig. Och vad -är det där du skrev? Är det mig det handlar om?

'Du vet mycket väl vad jag snackar om. Det är inte mig du älskar, det är SELENA! Jag kan inte fatta att jag trode på dig!?'


--


Tredje delen. :)

Puss.


ps. Lovisa kan inte skriva just nu, hon är bortrest!

 
 
ronja

ronja

16 juli 2011 14:35

Hej! Älskar eran blogg! Kram på er! :)

http://rronjafredriksen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronja & lovisa - 13 augusti 2011 14:44

Hej. Jag kan inte blogg mer än detta lilla inlägg för att jag ska upp och läsa min bok. :) Återkommer snarast!   puss<3  ...

Av ronja & lovisa - 12 augusti 2011 13:31

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen, det är jag! D Kanske bloggar lite då och då, inte just idag, för jag ska vara i stan i typ 8-9 timmar.   OCH VET NI VAD, JAG HAR ÄVEN BLIVIT ETT JEDWARD-FAN. Dom är söta. Kommentera och dela ...

Av ronja & lovisa - 20 juli 2011 21:50

Okej, belibers. Nu är det så att jag har blivit admin på en Justin Bieber sida, så det skulle vara super om nu gillade sidan! :)   Klicka HÄR för att komma till sidan. Tack. Den 8:de delen kanske kommer upp idag. Det beror hur det blir. :)   ...

Av ronja & lovisa - 19 juli 2011 04:40

Hejsan. Jag måste tyvär ta en liten blogg pause. Det är inte så att den tar flera dagar, men jag hoppas ni förstår. Jag har bara vänt på dygnet, jag menar vilken ungdom gör inte det när dom har lov & är lediga? Jag ska bara föröka att vända tillbaka ...

Av ronja & lovisa - 18 juli 2011 00:14

 Efter någon minut kom han tillbaka med en tårta i handen. Han tog alltså det här på största allvar.   - Grattis till oss älskling! -- Justins perspektiv :   Allt var egentligen speleri. Eller, ja jag älskar ju Jenna, men gifteriet var et...

Presentation


Vi är två tjejer som är helt gaaalna i Justin Bieber! Läs våran novell - allt för dig!
Puss&Kram Ronja&Lovisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards