Välkommen :)

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

allt för dig - del 4. Now I finally can sleep, cus i have you by my side.

Av ronja & lovisa - 16 juli 2011 16:03

'Du vet mycket väl vad jag snackar om. Det är inte mig du älskar, det är SELENA! Jag kan inte fatta att jag trodde på dig!?'


--


Fortfarande Jennas perspektiv :


'Du, jag vill aldrig mer höra hennes namn. Hon sa att hon älskade mig, men allt var bara en lögn. Vi har gjort slut... eller jag gjorde det. Hon utnyttjade mig bara. Aldrig har jag varit med om något som sårar mer. Plus att min bästa kompis är sur på mig. :'( Mitt liv suger hårt! :'('

Ååh, jag kan inte fatta att jag änns tog upp det. Och nu hade jag sårat min homie.

'Gubben, jag kan inte vara sur på dej längre. Det går knappt att var sur på dig överhuvudtaget! Jag älskar dig. Mitt liv sög när du försvan ur det, men det blev genast lättare när du kom tillbaka! Här har du mitt nummer om du vill prata. ************. I♥U' *Skickat* 

Min gammla Ericsson började lysa, jag hade fått ett sms. Det var ett nummer jag inte hade inlaggt, så jag antar att det var Justin. Men det var inte Justin.

'Hejsan Jenna.. Nu är det såhär att jag inte vill att du ska snacka med Justin, för då får du stryck. Fattar du? Han äe MIN, bara MIN! Så lämna honom ifred, din lilla hora! / Hans GF.'

Selena... Jag suckade argt, och skulle precis börja skriva på ett sms tillbaka när jag fick ett till sms, men inte från samma nummer.

'JENNA, svara inte på hennes sms! Hon råkade skicka det till mig... eller jag har spammat hennes mobil så jag får alla sms hon skickar. Lova att inte svara. Eller jo, svara typ att : *Jenna? Vem är Jenna? Justin? Menar du Justin Bieber? Jag är typ hans största fan!!! Vänta, om du är hans flickvän så måste ju du vara... Selena Gomez. JAG ÄLSKAR DEJ!!!!! JELINA FOREVER! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥* Mohaha, detta kommer bli kul. :D ♥♥ xx dinhomie'

Jag gjorde som han sa och kopierade det han hade skrivit och klistrade in och skickade med undertäckning 'ditt största fan'

Jag fick ett sms från, antagligen, Selena.

'Åh, förlåt skickade till fel nummer. ;) Du måste lova att inte lägga ut mitt nummer på typ twitter! Snälla, om du är ett äkta fan så gör inte det! Hihi, tack, Justin och jag älskar varandra. Vi har till och med pratat om bröllop. Ops, för mycket fakta. ;) Älskar dig också. Kram på dej! ♥ x SG.'

Hon var så falsk från topp till tå,

'Lägg ut nummret! x homie... homer.s :D ♥'

'Men ska vi värkligen sjunka så lågt till hennes nivå? x j.♥'

'Man kan inte göra det, hon ligger för lågt! :Dx ja du vat antagligen vem så jag behöver inte skriva mitt namn ;)♥'

Så jag gick in på twitter och la ut Selenas nummer. Efter att Justin hade skrivit : 'Jag älskar min homie @jennaiiie♥' så hade jag fått över tusen nya followers.

'OKEJ ALLA SOM GILLA SELENA GOMEZ! Eller hatar henne... jag har hennes nummer, och eftersom hon har gjort något riktigr elakt mot min lilla homie, så ska ni få det. Så var snälla och bomba henne! ***********'

'Justin, tryck på retweet!♥'

'Redan gjort. ;)♥'

'Saknar dej, längtar till på onsdag. Det är bara en vecka kvar typ♥'

'6dar! :D jag saknar dig. Men du, jag kommer lite tidigare till landet, för att typ hänga med Ryan&Chaz. Vi kanske kan träffas alla fyra?♥'

'Alla 5får det bli då! Går ingenstans utan Elisia. :D♥'

'Är det typ din hund eller?♥'

Hahahahhaha, han trodde att Elisia var min hund. Fast så kan man nog säga, hon följer efter mig vart jag änn går.

'Nja, typ. Du får se när vi träffas. När kommer du?♥x3'

'Är inne i landet.... NU! :D♥x4'

'Haha., ballt. ♥x10'

'Haha, vad är din adress? Så jag vet det tills imon.♥x20'

'******v. *** ************ **** :D ♥x35'

'Okej... ♥x70'

Justins perspektiv :


Jag sa åt taxichauffören att jag skulle kör till Jennas adress. När jag väl var framme så såg jag ett rum på undervåningen som lyste. Jag gick fram tll fönstret och kollade in. Där inne satt hon, tror jag iallfall. Man såg bara håret eftersom hennes huvud var vänd mot datorn. Det var precis att jag såg vad hon gjorde. Hon satt på paint och där var en massa bilder på mig och några hjärtan. Jag kollade på mobilen och såg att den redan var 5 på morgonen. När jag kollade upp igen så var jag på datans skrivbord. Awe, tänkte jag. Jag tog upp mobilen igen för att skicka ett sms till henne.

'Fin skrivbords bild du har på datorn. :D♥x100000'

'Haha, hur fan visste du att jag... du har väll inte spammat min dator? :o♥100000'

'Nej, man behöver bara se det med egna ögon ♥x100000'

Sedan knackade jag löst på rutan.


Jennas perspektiv :


'Nej, man behöver bara se det med egna ögon ♥x100000'

'Vafan' tänkte jag när jag hörde att någon knackade på rutan..

- Justin, viskade jag.

Jag gick fram till fönstret och öppnade det.

- Vafan gör du här? väste jag.

- Jag ville träffa min bästa kompis.

Mitt hjärta stannade när jag hörde hans röst.

Efter några minuter satt vi båda på min säng och bara kollade på varandra.

- Kan du fatta att det har gått 8år? sa jag och började skratta lite smått.

- Ja, och nu sitter jag här.

- Ja...

Vi var tysta en lång stund.

- Ska du sova här eller? frågade jag och gäspade.

- Bara om jag får för dig, sa han och log. Jag log tillbaka.

- Det är klart... men vart ska du sova då? Min soffa är mer som en fotölj så... A, det finns bara en plats kvar...

- Hos dig? frågade han.

- Jag antar det. Kom med här, sa jag och drog honom mot toaletten. Här har du en tandborste, sa jag och log. Han log tillbaka och tog emot tandborsten.

När jag hade borstat klart tänderna gick jag för att byta om till sovkläder. Precis när jag tog på mig sovtröjan hörde jag någon som viskade mitt namn.

- Jenna? Kan du komma hit... Jag är mörkrädd.

Jag började skratta åt han så egentligen dåliga humor. För när jag kom fram så tog han ett stadigt tag om min hand och drog mig närmare. Jag drog med mig honom in i mitt rum och vi la oss på sängen. Jag var så himmla trött att jag nästan somnade på en gång. Men innan jag somnade la Justin armen om min midja, och det kändes så rätt just då!


--

FJÄRDE DELEN. NI MÅSTE BARA ÄLSKA MIG NU ;)

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronja & lovisa - 13 augusti 2011 14:44

Hej. Jag kan inte blogg mer än detta lilla inlägg för att jag ska upp och läsa min bok. :) Återkommer snarast!   puss<3  ...

Av ronja & lovisa - 12 augusti 2011 13:31

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen, det är jag! D Kanske bloggar lite då och då, inte just idag, för jag ska vara i stan i typ 8-9 timmar.   OCH VET NI VAD, JAG HAR ÄVEN BLIVIT ETT JEDWARD-FAN. Dom är söta. Kommentera och dela ...

Av ronja & lovisa - 20 juli 2011 21:50

Okej, belibers. Nu är det så att jag har blivit admin på en Justin Bieber sida, så det skulle vara super om nu gillade sidan! :)   Klicka HÄR för att komma till sidan. Tack. Den 8:de delen kanske kommer upp idag. Det beror hur det blir. :)   ...

Av ronja & lovisa - 19 juli 2011 04:40

Hejsan. Jag måste tyvär ta en liten blogg pause. Det är inte så att den tar flera dagar, men jag hoppas ni förstår. Jag har bara vänt på dygnet, jag menar vilken ungdom gör inte det när dom har lov & är lediga? Jag ska bara föröka att vända tillbaka ...

Av ronja & lovisa - 18 juli 2011 00:14

 Efter någon minut kom han tillbaka med en tårta i handen. Han tog alltså det här på största allvar.   - Grattis till oss älskling! -- Justins perspektiv :   Allt var egentligen speleri. Eller, ja jag älskar ju Jenna, men gifteriet var et...

Presentation


Vi är två tjejer som är helt gaaalna i Justin Bieber! Läs våran novell - allt för dig!
Puss&Kram Ronja&Lovisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards